вівторок, 6 січня 2009 р.

ЩАСЛИВОГО РІЗДВА!

Сьогодні Святвечір, Різдво... найтихіше і найзатишніше свято... на Різдво зазвичай я була у бабусі, ми готували, накривали на стіл... тихенько співало радіо, гарно пахло...
і мій синочок теж зараз у бабусі... а мені якось сумно без нього - занадто тихо вдома :)
він дуже хоче відправити свої роботки в редакцію одного журнальчика, я почну зі свого блогу




Хай різдвяна добра казка
Подарує тепло й ласку.
Хай різдвяні теплі зорі
Знищать смуток весь і горе.


Щастя, радості й добра.

З РІЗДВОМ!!!

2 коментарі:

sova сказав...

УРАА! Вітаю :-) Я ж таки всіх перемогла - змінила паролі, позаписувала їх - може, теперь буду входити без проблем :-) Про Дмитрикові таланти вже писала - молодець! А ще про твоїх напишу - тут тобі і сніговички, і сніжок, і фото то справа то зліва.... мабуть, буду тебе катувати, коли сама з усім цим розбиратися почну :-)З Різдвом вас :-)
І чому немє списку прихильників? Хотіла бути першим :-)

СмоРодинка сказав...

Поздравляю с блог(х)ами :-)! Удачного обустройства! Какой у тебя Димася молодец, пускай обязательно отправляет в журнал.

У цьому ґаджеті сталася помилка
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Сторінки