субота, 7 березня 2009 р.

...не відпускає

а вчора в мене був казковий вечір... Мій чоловік зробив мені подарунок - квитки на концерт "Вночі" Святолава Вакарчука. Описати це словами неможливо - Славко створив просто чудову атмосферу. Затишну, домашню. Враження, що сидиш і справді у кав"ярні, а він співає і розмовляє з тобою, віддає тобі всю свою енергію, ділиться часточкою своєї душі. Він виріс, змінився, багато чого зрозумів в цьому житті...
Всі пісні просто чудові... і публіка довго його не відпускала..
Раніше на його концертах я виплескувала всю свою енергію разом з 15ти річними дівчатками :) А вчора це було щось інше... Інтимне...
не можу не поділитися з іншими однією з улюблених пісень

і дякую Славкові за останню подаровану нам, прихильникам, пісню на концерті (вчора був експромт і живого запису нема)

P.S.: на відміну від мене, мій чоловік не дуже любить концерти, бо ті пісні, що йому подобаються, зазвичай Славко не виконує (некомерційні вони, для душі), а вчорашній концерт дуже сподобався і моїй половинці.
І ось цю дуже хочеться послухати наживо

вибачте за таку кількість кліпів, але не відпускає :)

Немножко переведу. Мой муж подарил мне билеты на концерт Святослава Вакарчука - вечер получился чудесный и описать это словами трудно! Атмосфера была волшебная - уютная, домашняя обстановка, камернось и интим... ощущение, что ты сидиш в кафе, слушаеш песни, общаешся. Великолепный свет, звук, интерсный видеоряд - все на высоком профессиональном уровне. Хочу еще!

4 коментарі:

СмоРодинка сказав...

Как здорово! Вот прям завидУваю тебе немного :) А вы с Димасей ходили? Или пристроили куда-то?

sova сказав...

Оооо, завидую!!! Недавно случайно по телевизору попали на Вакарчука, прослушали весь вечер. Если даже телеверсия ТАК цепляет, то вживую должно быть вообще безумно здорово!

Багирка сказав...

Света, Димчик дома с нянем был :), они вдвоем жарили котлеты, а в результате Димка ел колбасу :))

Оля, моя Дарья в Полтаву на концерт 4.04 собирается, а еще заключительный 11.04 в Киеве будет - приезжайте :)

Святослав талантлевийший человек, обладающий тАкой энергией - это неописуемо!

Iryel сказав...

Свiтло заздрю :)... I щиро дякую за клiпi - не можу вiдiрватись (й справдi не вiдпуска..) !!!

У цьому ґаджеті сталася помилка
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Сторінки