четвер, 24 квітня 2014 р.

а тепер про музику, ч.1

Яку українську музику слухаєте ви? :) Окрім Вакарчука))


Чому почала писати - виявляється в України майже не слухають українську музику, друзі просять порадити щось для їхніх дітей, дожились.. Влітку дитина жалілась, що навіть на М1 україномовних майже не крутили, лише на День Незалежності щось показували((

Мій чоловік навчив слухати нас правильну музику - це не тринди-ринди з оголеними тілесами аби привернуть хоч чимось увагу до зомбоящика, це в першу чергу пісні зі змістом.
Тартак, ТНМК, Вій, Кому вниз, Мандри, Крихітка Цахес.. Чиж, до речі з Харкова))
Сашка Положинського (Тартак) я наново відкрила для себе разом з сином - одного часу він захоплювався Положинським до нестями, я навіть вивчила тексти усих Сашкових пісень%)) Сашко - пацифіст і людина з неймовірною енергетикою! Якось я сумувала, бо залишилась в Києві влітку на вихідні сама і від нема чого робити пішла на Майдан, де МТС разом з Тартаком влаштували концерт.
..відкрию таємницю - зазвичай на Хрещатик кияни на вихідних раніше не ходили - там "троєщини" було повно, гамірно, брудно і ми знаємо кращі місця для відпочинку. ги-ги)) я вже киянка ;))
Так ось, публіка була наступна - половина студенти, половина "троєщина" з пивасом. Я прибилась до студентиків, ми хором співали та стрибали, "троєщина" пару пісень сумно крізь хміль на нас дивилась, а потім Сашко почав керувати - ану хлопці, стрибаймо так, тепер присідаймо, а тепер підспівуємо, і о чудо! люди з пивком почали посміхатись, стрибати та повторювати слова!)) Вони були щасливі, як діти, яких не брали до гурту, а тут раптом покликали у гру! Ну а Положинський як гарний "вожатий" не спускав їх з очей та не давав розслаблятися, він не тільки співає, а й спілкується з людьми зі сцени і це класно!
До речі про "троєщину" - в страшні дні лютого чоловік чергував біля Греко-Католицького Собору, якось перша ночі, їх залишилось на посту троє, інші пішли спати, і тут під'їжджають 4 машини, Лексус на чолі. Чоловік каже стрьомно стало, бо у них в руках були лише дрючки.. З машини вилазять немаленькі лисі мужики, підходять і кажуть "Пацаны, у нас на Трое(щине) титушек .. нету, у вас тут тихо? не обижают? где их искать?" )))) Ось так. Тепер "троещина" для мене стала іншою, вони теж різні і теж люблять свій Київ, свою Україну :) Їх головне направити в правильне русло.
ТНМК (фото на головній до речі з концерту-презентації кліпу "Фідель", було круто! ;))) Це друге захоплення мого синочка)) Хлопці вільно спілкують і російською, і українською не дивлячись на те що Фагот з Харкова, а Фоззі з Євпаторії (це щодо мовного питання і проблем ;)). Просто послухайте їх пісні - це не попса, де слова щоб аби якось складались, це розповідь про наше життя. Концерти у них чудові, зазвичай в невеличких клубах, драйвові!
На Новий рік фронтмени обох гуртів ТНМК та Тартак прийняли участь у Вертепі на Майдані, якщо не бачили - до перегляду обов'язково!))

Ми ще багато чого слухаємо, тому обов'язково буде продовження.

АПД. Міньони просто так.. бо прикольні)))

19 коментарів:

Markira сказав...

я з Положинським разом у інституті вчилася з різницею здається у три роки, памятаю його ще КВН-щиком; теж люблю Мандри, Плач Єремії, Скрябіна, ТНМК ну і Вакарчука :-)

Ladybird сказав...

Ну, я б ще додала деякі роботи "Бумбокс" і "Антитіла" ;-) Хоча, останні мені більш підліткові, чи як))))
А для синочка свого у мене теж є багато дитячих україномовних пісень - не пам"ятаю, хто виконує - дітки якісь)))

katenkinamama сказав...

Знаєш, пісні та виконавці під настрій треба підбирати...Важко виокремити когось. Мені Іларія подобається як співає, Медхедс.
Ми вже кілька років їздимо на фестиваль Трипільське коло. То з минулого року запала в душу Свята Ватра. Хоч вони й частково українські, але їх виконання українських пісень дуже бере за душу. «DeРуни» теж прикольні. Власне, багато прикольних виконавців, але постійно слухати когось одного важко. Смаки змінюються. Ну і ми багато англомовної музики слухаємо. Зокрема в автомобілі менш відволікає від дороги.
А Вакарчука люблю в малих дозах. Чогось сумних пісень багато (може я не все чула).

Tatyana Chorna сказав...

Лілечка, дякую! Сама ТНМК люблю дууууже!

Багірка сказав...

Дівчата, ну ви ж бачили, що це тільки ч.1 ;) І як класно, що у кожного є свій улюблений виконавець! :))
..мій малий коли з Положинським знайомився трохи свідомість від ручкання не втратив))) Виявляється світ малий і наш друг допомагає в зйомках кліпів, розробці макетів.
До речі, хто пам'ятає Катю Чілі? Я раніше не розуміла її, а коли почула вперше вживу, без мікрофона, то ця маленька дівчинка порвала на частинки!!
Взагалі було б класно "флеш-моб" влаштувати і щоб кожен написав про свою улюблену групу, враження від концертів, що скажете?

Markira сказав...

памятаю Катю Чілі, Положинський ще співав з нею; так, цікава виконавиця, неординарна;
а ще мені подобається Злата Огневич, коли виконує пісні на українській — я просто в захваті від голосу :-)

Markira сказав...

в мене мала Бумбокс любить :-)

Цветана сказав...

Ну, О.Е. звичайно, у мене на 1-му місці. ВВ дуже поважаю. А потім ...Руслана?... навіть важко відразу відповісти .. Орест Лютий =) ага, я хуліганка по натурі-)
Спасибі за твої цікаві розповіді. Ось такі, чисто людські, спогади про революційний Київ, від очевидців, - найцінніші.

Vorchenok сказав...

Океан Ельзи - любов на всі часи :) А так потроху від усіх, перелічених у коментарях. І обране з виконавців старшого, якщо можна так сказати, покоління: Микола Мозговий, Тарас Петриненко. Народні пісні.
І хуліган Орест Лютий, незапіканий, ага! Бо треба з людьми говорити мовою, яка до них доходить :)

Vorchenok сказав...

З того, що не перелічено, додам ще недавнє відкриття - ДахаБраха та Вася Клаб - обожнюю за одну лишень Чорну Гору, а ще ж і крім неї є гарні пісні.

Багірка сказав...

Чорне море, чорне море, гарне море, гарне море..))
А до Вакарчука чоловік вже навіть не ревнує - ну скільки можна?))) і на концерти вже сама ходжу, бо ОЕ рідко коли виконував ті пісні, які чоловікові подобаються (Веселі часи, наприклад) зате коли повертаюсь зустрічає і несе мене на руках, бо вже ні сил, ні голосу)))
Петриненко стояв поруч на Михайлівській 30 листопада, Руслана вся змучена бігала, а депутатиків - нікого..

Алена Алена сказав...

Про Троещину не совсем понятно))) второй сорт? Откуда такое превосходство? Я, например, как и мой муж коренные киевляне, родились и выросли на Печерске, там живут наши родители, а мы живем на Троещине. Мне кажется дело не в районе где ты живешь, а в культуре и воспитании.

Багірка сказав...

Алена, нажаль мені нічого путнього звідти не траплялось(( особливо вразили хазяйни квартири, яку ми певний час знімали - знизити ціну за убиту квартиру не погоджувались, зате у нас видрали з рук договір оренди та дочка хазяйки запхнула його в рот і почала жувати)) але чоловік сказав, що 600 доларів, які вони таким чином не повернули, йому не шкода за такий цирк. Можу ще багато "цікавих" історій розказать..

Багірка сказав...

і до речі, я не киянка, цього не приховую, а навпаки пишаюсь :)

Алена Алена сказав...

Давайте будем учиться на своих ошибках и перестанем делить друг друга по регионам, по районам, по языку, а будем уважительно относиться друг к другу.

Багірка сказав...

я вже навчилась на своїх помилках достатньо)) зняла рожеві окуляри, крізь які дивилась раніше на людей і ділю тепер їх за іншим принципом - по їх справах, ну а про те, що термін "троєщина" існує, то від цього нікуди не дінешся, не я ж його придумала і на обох берегах Дніпра нажаль таких вистачає, не треба його приміряти на себе, якщо ви інакша киянка :)

Shushuda сказав...

Мені "Тінь сонця" подобається.
Але в мене доволі специфічний смак і рідко який український виконавець в нього потрапляє =)

Shushuda сказав...

о, ще одних згадала - "Кому вниз", не все, але є композиції, що подобаються =)

Багірка сказав...

піду шукати Тінь Сонця :), а про Кому вниз тут)) http://ljana-bagirka.blogspot.com/2014/05/2.html

У цьому ґаджеті сталася помилка
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Сторінки