неділя, 13 квітня 2014 р.

Пласт - 102 роки!

Мій син вже другий рік є членом української національної скаутської організації Пласт Цієї зими ми дуже рідко відвідували сходини - то ми самі були зайняті та не могли возити дитину, то наш братчик ("вожатий") не міг займатися з дітьми, бо так само був зайнятий (тим самим що і ми))). Врешті нашого братчика Олега забрали до війська. Ми всі молимось за нього і всіх наших захисників :)

Вчора ми були запрошені на сходини після довгої перерви, наших хлопчиків під патронат взяв голова станичної пластової ради Станіслав Андрійчук. Я пам'ятала, що 12 квітня 102 річниця Пласту, але все одно, як ми були приємно здивовані, коли після занять та розваг дітей зібрали у дворі офісу (приміщення надає один з батьків) і оголосили, що буде прийнято нових членів)) Справа в тому, що діти проходять випробувальний термін півроку-рік, а вже потім їх приймають та пов'язують хустку. І ось уявіть, у нас було кілька діток, яким хустку мали пов'язати ще на Різдво, але не було для того часу, діти тієї події дуже чекали і ось вчора 3 рої ("отряди") вишикували, мій малий тримав прапор України, дітки співали гімн Пласту та складали присягу. Це було так несподівано, душевно та радісно за новоспечених пластунів))
Для мене Пласт є прикладом суспільства: немає приміщення - знаходимо через батьків, знайомих, ніхто не хоче займатись дітьми - знаходяться активісти, які беруть цю місію на себе, є що показати дітям (дівчатам запрошують мамочок-рукодільниць, плетуть з задоволенням бісерні прикраси, малюють, мій чоловік вчив хлопців основам моделізму з паперу) - тільки підтримується. А які діти щасливі після кожного заняття!)) Поїздку влітку до табору діти чекають весь рік з величезним нетерпінням і як велику відзнаку за гарну поведінку, ми вже були в Карпатах, тепер тільки й питань "а коли знов?")))
Тому дуже раджу, якщо в вашому місті є осередок - звертайтесь, сподобається і вашим дітям, і вам :) 

5 коментарів:

Елена Кашуба сказав...

Подруго, я в захваті!!!!!
Немає слів , щоб передати мою радість за вас, і за те , що ви робите чудову справу виховання молоді!!!!

Багірка сказав...

мій тепер новак-орлятко, другий ступінь :) Лєнусь, ти б чула як дітки співають гімн, батьки плакали, а як прапор тримають, з якою повагою та любов'ю! Знаєш, це мабуть тому, що коли ввечері взимку ми їхали з дому і він сам лягав спати та плакав, а я плакала собі всередині, бо не знала чим закінчиться чергова поїздка. Моя дитина виросла ще й духовно, хоч і раніше він був щирим українцем, але зараз він знає як то все дістається.. Дуже жалкую, що я не брала фотоапарат, бо подія стала приємним сюрпризом.

Елена Кашуба сказав...

Ось тут, від рідного порогу, від батьків і починається любов до України.
А фотоапарат бери ОБОВ*ЯЗКОВО!!!!

anelE сказав...

Лиля, поздравляю от души. Молодцы! (Я принципово, як балакала так і буду балакати на рос. мові, нічого?!)

Багірка сказав...

Дякую :) Лен, мій батько пам'ятаю завжди вдома сварився коли ми з матір'ю розмовляли російською і я не розуміла чому, а зараз я бачу, що Полтавщина (!) з якої я родом, не знає рідної мови :( Мій батько схвалив мій вибір - мого чоловіка, це людина яка справді любить свою МБатьківщину, він виховує мене та сина в такому ж дусі. Тому віднедавна я принципово перестала толерантничати, з нами не панькаються, а вибач, раком ставлять, тільки ж розуміти російську я не перестала і це лише плюс ;) Мій малий вільно спілкується трьома мовами, я як почула як він з журналістками BBC спілкується - обімліла)) а тітки вирішили,що їм його навмисне підсунули))

У цьому ґаджеті сталася помилка
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Сторінки