понеділок, 14 квітня 2014 р.

Традиційний український одяг.

Для тих, хто ще мене терпить :) та цікавиться автентичною вишивкою, буду періодично викладати ту інформацію стосовно традиційного українського одягу та устрою, що знаходитиму. Сама я стикнулась з проблемою вибору узору кілька років тому, коли хотіла вишити сорочку синові, виявилось, що я абсолютно нічого не могла знайти. Дуже мало літератури стосовно значення символів, крою, візерунків. В інтернеті все збирала по крихтам. Доля звела мене з чудовою майстринею Лідією Бебешко - неймовірна жінка! :) Вона радо ділиться своїм досвідом та схемами, радить. Дай Боже їй здоров'я! Через пані Лідію в ФБ натрапила на ще одну чудову дівчину - Марічку Квітку. О! Які сорочки, фотосесії! :) Супер! І найголовніше - ніякого фейку, лише автентика, як це чудово!
У мене не виходить вставити відео, але на сайті Музею Івана Гончара ви знайдете першу частину з добірки Традиційний український одяг. Маю надію скоро побачити продовження. 
І так, від себе, сайт Медіа-центру Музею Івана Гончара дуже приємний, легкий і світлий :)
..знаю про що кажу, сама працюю в інтернет-магазині ;) створювали його з самого нуля, з розробки дизайну, наповнення і т.д. Зараз я знаю, яка це клопітка і творча робота, що за кожною сторінкою стоїть купа часу та зусиль не однієї людини, а для відвідувачів, якщо сайт зручний та приємний, то здається все легко. Так і має бути :)

Ну і гарна українська пісня в виконанні улюбленого гурту мого сина, заради ТНМК на які тільки на концерти не їздили))
Скоро дещо покажу, маленький шматочок, так, порадитись ;)

6 коментарів:

Елена Кашуба сказав...

Чудово!!!
буду рада твоїм порадам, адже сорочку я так собі ще не склала- нелегка це робота.
А ось Марічка з нашого міста Корсунь-Швченківського, а з її мамою особисто знайома.Ось, вихваляюсь!!!
Пиши в блог, я так рада тебе тут бачити!!!!!!!!!!!!

Tatyana Chorna сказав...

от клас! а я таки сьогодні почала зшивати сорочечку! Ліля! пинай мене! бо як я люблю вишивать...і як я не люблю зшивати......

Елена Кашуба сказав...

Таня, кидаю в тебе якимсь великим взуттям. Давай ворушись і показуй красу.

Ochumelaya сказав...

Які гарні сорочечки, а я так повільно вишаваю донечці вже майже рік! Навіть і не знала що ТНМК співає українською :)

Багірка сказав...

Лєна, навчатись то до Тані Чорної, вона в нас справжня майстриня! :) до речі, льон мабуть подешевшати має ;)
Таня Чорна, ти маєш її зшити! Знаєш же чому, моя дорогенька ;)
Тетяна, я так само.. все часу нема(( а ТНМК майже всі пісні українською співає, бачу і тут треба виправляти ситуацію)) Я надолужую зараз - ходимо з малим на концерти, найчастіше це клубні невеличкі, але такі драйвові вечірки!!)) і тоді нам з малим однаково років стає))

Ochumelaya сказав...

я вже постукала в друзі ді дівчат в фейсбуці, буду вивчати тему ;)

У цьому ґаджеті сталася помилка
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Сторінки