середа, 7 травня 2014 р.

і знову музика, ч.2

Сьогодні поговоримо про Кому вниз та Вій. По дівчачому прикрашу все останніми квіточками, у нас же весна! :)

Почнемо з Кому вниз. Гадаю багатьом знайомий голос Андрія Середи. Його оксамитовий тембр ми багато років чуємо з екранів ТБ, він озвучує рекламу, фільми і навіть був голосом Бога у Телепузиках))) Музика цього гурту не легка для сприйняття, готичний індастріал-рок, в основу багатьох пісень покладені вірші Т.Г. Шевченка. Це після прослуховування їхніх пісень я передивилась своє ставлення до Шевченка - перечитала його більш глибоко, вже з погляду дорослої людини, а не школярки. Багато речей тепер бачу інакше.. Тут знайшла гарні інтерв'ю, якось не бачила по ТБ раніше. Слухайте, про них важко писати, треба саме слухати. В минулому році в червні були на їхньому концерті в рамках Рок Січі, сподобалось, але засмутило те, що під час концерту якісь гопники намагались влаштувати бійку, на додачу я з дитиною стояла поруч і просто шкірою відчула що щось зараз буде - вели себе дуже негарно, штовхались, пили з горлянки пиво, а потім почали бійку. Я потихеньку протиснулась з дитиною і дівчатами далі, чоловіки нас прикрили, а тих бандюганів вивели. Ось навіщо робити таке на концерті? І не розповідайте, що це "прихильники", обличчя за людину та її мова (нецензурна) багато про що говорить. В 2004 році Середа зі сцени Майдану закликав людей не лише обрати керманича, але і повернутись через рік та вимагати звіту від нього за те, що зробив за рік. Його одразу перервали, а по каналах швиденько пустили рекламу вперше за весь період прямих ефірів.. 
До речі, маю дуже велику надію, що Рок Січ таки відбудеться в цьому році - 2 дні підряд з улюбленими гуртами з ранку до вечора на березі Дніпра це супер!! :)
Вій. Пісні як життя, з різним настроєм, такий собі сучасний фольклор. Лідер гурту  Дмитро Добрий-Вечір пише музику та тексти, автором слів до деяких пісень є Сашко Лірник, добра та мудра людина, гадаю відомий багатьом своїми віршами та казками. У хлопців ви не побачите кліпів - то задорого, наша влада на таких гроші не виділяє.. 
Наша з чоловіком улюблена Серпень догорає В машині або на дачі класно хором виконувати :)  Як летіли бугаї і дуже раджу послухати Колискову
Моя бабуся та бабуся мого чоловіка розповідали про голодомор  і я не можу без сліз слухати, а вони так спокійно розповідають і в той же час з таким болем про своїх рідних, які не вижили.. ми терплячий народ, але інколи вже немає сил терпіти та дивитись на зубожіння..
АПД. Я не музичний критик, ділюся тим що просто відчуваю, не більше і не менше.
На добраніч :)

3 коментарі:

Kalina сказав...

Музика моєї юності). Одразу згадуєш перші фести "Червоної Рути"), радіо "Промінь" і його "Дванадцять-два".

Багірка сказав...

..брат мого чоловіка був переможцем Червоної Рути зі своїм гуртом (смайлик червоніє), батьки з нього все інженера вирощували, так і не вийшло - працює на Новому каналі звукорежисером))) племінничку гітару подарував, періодично приходить навчає :)) мені подобається як вони сидять та струни перебирають разом :)

Shushuda сказав...

Піду послухаю "Вія" і почитаю інтервью :) дякую за рекомендації!

У цьому ґаджеті сталася помилка
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Сторінки