субота, 3 травня 2014 р.

варто пам'ятати

Якось трапилась на очі статейка про Чечню.. Гадаю не варто розповідати у що перетворила війна цю країну,скільки горя принесла та скільки життів забрала. Згадала як і мені в тому числі промивали мозок бойовиками, шахідками.. І виходить, що в тих смертях я винна так само, бо ми сиділи вдома і лише по телевізору дивились, ніяких дій по зупиненню кровопролиття не приймали, там же ж бойовики, шахідки..
Тут взяла фото, щоб не казали, що це бЕндерівець над трупами стоїть
Зараз ми на місці чечнців - бЕндерівці, Правий сектор, просто назви трошки інакші, але сенс той самий  - українці небезпечні бойовики, їх треба знищити..
Це фото взято тут
А потім трапляється на очі розповідь хлопців, що повернулись з Чеченської війни і я розумію, що лишень пройшовши її, втративши здоров'я, руки, ноги, вони таки зрозуміли - ця війна не їхня, і ті люди, яких вони мали вбивати чомусь годували та жаліли їх, бо вони були і їхніми дітьми, срочники, не контрактники..

І ще я розумію, що якщо рашисти прийдуть на мою землю, я буду захищатись, я не буду дивитись хто то буде чоловік чи жінка, ця людина прийшла вкрасти моє життя, життя моїх рідних, нашу волю і жаліти я її не буду. Ось як виявляється рашка виховує бойовиків та шахідок..

Кому не подобається - я нікого не тримаю, тут лише нормальні люди, без помиїв в голові про "вялікую і магучую", яка і року без війни та крові прожити не може, на жаль.
А той, хто забув - ссилки на добрих руських
Діти-жертви "ковровых" бомбардувань - тут 
Знову діти, от за що їх? Невже це не геноцид?
Росія ж зараз дуже переймається діями української армії в Слов'янську і як завжди прикривається щитом з місцевих жителів, і там є такі елементи, які роблять це обдумано, бо ж їм пообіцяли великі пенсії та зарплати, росіяни, ви готові платити пенсії Донбасу?
А ми маємо знати "брата" в лице та бути тепер готовими до всього.

8 коментарів:

Цветана сказав...

Все вірно написано. Спасибі за пост.
В наших головах ще довго будуть намагатися скластися ті пазли, котрі ми пізнали за останні 5 міс.
Але будемо все ж дякувати за сумну науку тих, хто довгенько нами вважався добрими сусідами та навіть братами...

Anna_S сказав...

Спасибо!

Vorchenok сказав...

Зараз на галереї шабаш, охота на відьом з формуванням розстрїльних спискїв, заклики пїдписувати запит в Єропейський суд з прав людини пїсля подїй в Одесї. Мені цїкаво: такї заклики були пїсля Беслану чи Норд-Осту. Чи навїть пїсля катувань та вбивств Рибака та хлопцїв? Чи знущання над альфївцями у прямому ефірі? Що це за ницість, за вибїркова людянїсть?
Я ніколи не мала ілюзій щодо братерства, а от на відкритість кордонів та інфорпростору покладала, здається, завеликі надії...

Багірка сказав...

дівчата, які вони виявляється жахливі люди - тут тобі посміхається, а тут вже могилу риє.. навіщо? заради яких інтересів?
зараз аналізую і розумію що все це почалось не вчора і не місяць тому - їх готували давно, настроювали
дивні вони якісь створіння - замість того, щоб в дворі чи хаті лад навести, їм ворога подавай, крові. Ми вже давно знаємо, що теракти ФСБ влаштовує, а у них кавказці в очманівших очах.. шкода їх, поплатяться

Багірка сказав...

не пишуть тут коменти росіянки.. збрехати нічого - 300 000 загиблих чеченців. з них більше 40 000 діти віком до 13 років.. в мене в голові не вкладається.. біль і жах..
теж залюбили, до смерті.. с добріми намерениями.. і як таких називати, хто голосно підтримує свого царька-ката?! горе вам, горе..

Цветана сказав...

Вони зараз друг у друга тусуються, петиції підписують або волонтерять для для донецької республіки:
для донецької республіки
http://squirrel-needleworker.blogspot.com/2014/05/blog-post_7.html?spref=fb
http://oseniny.blogspot.com/2014/05/blog-post_7804.html?spref=fb

Татьяна Tess сказав...

Цветана, уж лучше собирать материальную помощь тем, кто заблокирован в городах, чем обсуждать как "горели колорадос", смотреть трагедию в Одессе он-лайн и в ладошки хлопать!

Багірка сказав...

Татьяна Tess сказав... ссилочку будь ласка на висновки ОБСЄ по загиблим в Одесі, я таких даних знайти щось не можу
а про ладошки - то може ви і хлопаєте, вам пані це притаманно, у вас нічого святого немає

У цьому ґаджеті сталася помилка
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Сторінки