четвер, 26 червня 2014 р.

а ви любите дивитись телик?

У вас так можна з депутатом розмовляти? У нас - так! Заслужив - отримай.
Хоча.. сусідня країна - вершки з шоколадом, проблем немає, все суперово, звичайно, навіщо з владою так розмовляти, їхня влада такого не заслуговує..

Рома розумничок, але шкода на нього дивитися вже - схуд, посірів.. як і всі ми..
Сьогодні читаю на mail.ru - Совєт фідірацій відкликав своє рішення про введення військ в Україну.. Це як? Нам же ж тут росіяначки розповідали що не було такого рішення, ніхто такого дозволу не давав, а тут "на тє здрасьтє" - відміняють %) Хіба можна відмінити те, чого не було?!

І ще покажу одного талановитого журналіста Майкла Щура! Це бомба!))
Найцікавіше, в житті на вулиці не впізнала б ;) Дуже раджу його передачі Але є одне але, дивіться в yuotube, звісно якщо ще маєте доступ :)
Знаєте чому я відмовилась від ТБ? Мене вже тіпало від отих журналюг, що поставленим "страшним, переляканим, стривоженим" і іншими дурнуватими голосами шкірилися з екранів. Два роки без ТБ і як бачите жива :) Живу без дурнуватих серіалів, не знаю що таке реклама, не дивлюсь на дикторів, яким платять за те, щоб засмітили мій мозок.
І навпаки, мені подобаються журналісти, які не соромляться своїх емоцій, своїх власних думок і говорять звичайною мовою, про те, що хвилює все суспільство.

Мене тут вчать порівнювати інформацію про те, що відбуваєть в моїй країні, в моєму місті, я вам теж порекомендую - ідіть на мамські форуми - інформація випереджає шпальти інтернет-видань! Ще Українська Правда не встигла опублікувати що штурмують військову частину в Донецьку, а місцеві дівчата вже розповідають подробиці на кідстафі)))

Зі святом Незалежності!
Це перше справжнє свято Незалежності України, ми його виборюємо і наступне святкуватимемо маючи на це повне право.
Гарних вихідних!

3 коментарі:

Ксана сказав...

Тєлік не дивлюся - заражаюся істерією. Мене потім ковбасить, я ридаю і т.д. Краще я пущу цю енергію на допомогу тим, хто її потребує!
Отримала насолоду від Романа - нарешті людина заткнула Шуфріча-поганця!!!Гидота ще та, як і усі регіонали разом з комуняками. Все сказане ним - чиста правда, і ніщо крім неї!
Зі святом Незалежності України!!!

Багірка сказав...

Оксанка, точно, пропоную їх всих в один вагон запхати і десь тиждень в бік східного кордону штовхати, гадаю у нас люди дружно б вийшли допомогти, а там хай забирають, нам таке щастя не треба ;))

Багірка сказав...

http://dennislapin.livejournal.com/389704.html ЖЖ очевидця..

У цьому ґаджеті сталася помилка
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Сторінки