субота, 6 вересня 2014 р.

Спадщина.

Колись мій блог був іншим.. Давайте сьогодні я покажу вам трошки вишиваностей, правда не моїх, а те, що дісталось мені у спадок :)
Хочу похвалитися - мені свекруха зробила неймовірний подарунок! Сорочка її тітки, Оржицький район Полтавської області. Льон.
Відчуття, коли її одягаєш, неймовірні! Але їх не описати, тому просто дивіться :)


Пізніше викладу більш детальні фото і покажу крій.
Разом з сорочкою в подарунку був рушник. Я пищала від радості))) хто знає - той зрозуміє ;)



Гарного усім дня! :)

10 коментарів:

Vorchenok сказав...

Лілечко, аж подих перехопило від такої краси! Вишукані роботи, а перша світлина - наче портрет мавки :)

Inna-dukinna сказав...

Коло таких подарунків я би теж пищала від радості.
На жаль в моєї родини нічого не збереглося, хоча я памятаю у бабусі в селі були і вишиті подушки і вивязані накидки на ці подушки.

Багірка сказав...

Тоня, ну то мавку заміж і брали ;)))

Інна, свекруха жалілась що багато чого її мати повикидала, цілими скринями, була вчительська родина, розумієте, їм гарно мозок промивали та ще й погрожували мабуть, бо просто так повикидати рука б не піднялась(((

dandelion сказав...

Гарні подарунки! Багато хто з нас би теж пищав :)
Біле по білому - краса!!!

Shushuda сказав...

Ух! Краса неймовірна 0_0 Обожнюю таку вишивку, як на сорочці.

katenkinamama сказав...

Яка неймовірна краса. Може ще настане день, і в твоєму блозі знов буде багати вишиванностей....

anelE сказав...

Неймовірна краса!

Vasilinka сказав...

Ліля, дуже гарна сорочка!! Фотографії теж атмосферні :)
А рушник вражає філіграною роботою. Збережений спадок дуже тішить.

Valeriya P сказав...

Какая красота!!! Близкая по духу хозяйка блога, ОСТАЮСЬ!!! И приглашаю в гости.

Багірка сказав...

Дякую і рада знайомству :)

У цьому ґаджеті сталася помилка
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Сторінки