неділя, 7 вересня 2014 р.

квіточки ;)

Всім привіт! :)
Я зізнаюсь, я ще та єхидна))) Ну не можу промовчати))
Якусь свою читачку добила сорочкою і та відписалась))) на жаль не вмію смайлики вставляти типу "па-па!"))) А всім моїм новоспеченим читачкам - велкам! повірте, нас чекає ще багато чого цікавого, а коли переможемо (а ми переможемо обов'язково, це лише питання часу :)), обіцяю, буде ще і багато чого гарного ;)

І ще трошки про єхидність)) Я тут наштовхнулась в Вікіпедії на засновника маскви "Ю́рий (Гео́ргий) Влади́мирович, по прозвищу Долгору́кий (др.-рус. Гюрьги, Дюрьги1090-е годы — 15 мая 1157 года,Киев) — князь ростово-суздальский и великий князь киевский, шестой сын Владимира Всеволодовича Мономаха. Традиционно считается основателем Москвы."

Ну от куди ФСБ дивиться?))) Як можна таку помилку пропустити і досі не викреслити?))) Вітаю, маскву заснував великий князь Київський! :)

Прошу всих тих, хто не поважає інших людей, інші нації - видалитися з читачів, дякую! 

Ну і потішу вас квіточками, у мене в цьому році 12 ящиків на балконах, морока ще та, але задоволення величезне! В наступному році планую розширитись ще на 3-4 ящички, але я вам цього не казала, а мій чоловік маю надію блог не читає ;)))
Якщо цікаво - можу написати як доглядаю і що міксую :)
Моя улюблена фуксія, ампельна біла красуня Harry Grey та неймовірно рясний General Monk Rot-Blau 

 розкішна Winston Churchill
ширококутовий об'єктив потрібен терміново, все не влізло)))
А це одні з жителів нижнього ярусу, ага-ага, а ви гадаєте куди б я стільки ящиків повісила))) Захворіла цього року колеусами, тепер колекціоную)) Поки що маю 5 сортів і коли бачу десь на вулиці, то виникає бажання відщипнути, стримуюсь))) Ці вирощені з насіння, яке висівала в кінці квітня.
І мій улюблений ящичок з махровими темно-фіолетовими петуньками та синьою лобелією

Ось такі ми, злобні і войовничі україночки! :D
Всім гарного дня!

10 коментарів:

ya_alla сказав...

Ліля, дуже гарні квіти! Уявляю, скільки сил та часу ти нах витрачаєш.
З Днем нарождення! Всіх благ тобі!

katenkinamama сказав...

Якби не ваш паркан, вже б побігла дивитися, де твої вікна.
Гарні квіти, без питань. Дуже-дуже подобаються.
А у мене на балконі - кріп, петрушка, салат, квасоля та суниці...і цибулька з часником. другий рік садимо саме їстивні ящички і нам дуже подобається.

Багірка сказав...

Аллочка, дякую :) часу наче і не багато, 20 хв зранку і 30-40 ввечері, але таки займає))

Багірка сказав...

Оля, так, іду до тебе в гості переймати досвід)) ..у мене ще помідори та базилік є ;)

Semklita сказав...

Не бійтеся втратити тих, хто не побоявся втратити вас. Чим яскравіше горять мости за спиною, тим світліше дорога попереду (Омар Хайам)... у мене теж сьогодні -1... мабудь тому, що апельсин помаранчем назвала ))))))

А квіти чарівні! Обожнюю такі балкони!!!

Shushuda сказав...

Ого, оце так клумба на балконі! Красивезно!

Lusi сказав...

Гарні квіти! Дуже сподобалась фуксія!
А я розлінувалася в цьому році і на городі жодноі квіточки немає, про те чоловікові дісталось більше місця для моркви, цибулі і буряків:)

З Днем Народження!!! Здоровья і натхнення! І звичайной миру і тобі і нам всім!

Багірка сказав...

Дівчатка, всім дякую за вітання! Дуже приємно і неочікувано, Аллочка, це ти мене попалила:))

Я хочу бачити поруч лише людей які тверезо дивдяться на те, що зараз відбувається, не кричать що моя країна лише найкраща, а всі інші фуфло і т.д. Ми всі рівні, ми всі гідні кращого життя, українці торують собі до нього дорогу, не заважайте нам, йдіть своїм шляхом. Я ж не лізу до сусіда, який не любить капусту, наприклад, і не запихую його нею, бо я поважаю його.
Тому давайте так - у нас своя дорога, у вас - своя. А чим менше совку читає мене читає - тим краще, я пишу для людей, які розуміють гумор, які поважають інших, які роблять світ навколо себе красивішим.

Я бажаю всім миру і спокою! Так і буде, я знаю :)

Ксана сказав...

Порушу своє мовчання поздоровленням - З Днем Нарождення!Бажаю всього самого найкращого!Миру, добра і однодумців - (це як мінімум), побільше гарних друзів, здоров"ячка і сонечка:))))) Кохання радості і щастя!!!!!


Багірка сказав...

Оксана, дякую! :) Мир це мабуть найбільша наша мрія зараз і вона здійсниться, я вірю, ми переможемо сили зла, інакше не може бути!

У цьому ґаджеті сталася помилка
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Сторінки