субота, 7 березня 2015 р.

руський окупант

рускі, ви і справді такі ...ееее примітивні, що вас заспокоюють ваші "пацріатічіскіє" роліки?
А ми вас бачимо ось такими, якими ви є насправді

Розповім веселу історію, щойно була в Ашані. Ходить жіночка і за нею тітка з дядьком років під 60, такі одягнені не дуже охайно, але чути їх на весь супермаркет "А как на руськам простиня? Простірадло! ги-ги-ги" ну і т.д. в цьому дусі, все голосно і з реготом. 
Жіночка, що супроводжує пару, не знала куди очі сховати і тихо їм відповідала. 
Я жінка вихована, оминула і пішла в своїх справах. Ще раз ми перестрілись, виховання аж за кілометр чути, горечко(( 
І тут іду по ряду, чай обираю, чую вже знайомий регіт і стьоб, а недалеко стоять 2 хлопці, переглянулись і один так голосно каже "А знаєш як вони наше пиво називають?" а другий - "піва!" Всих, хто обирав чай і каву порвало на шматочки, а "госці нашєй сталіци" стояли, як наче на них відро.. вилили з хвилинку (мабуть думали щоб учидить у відповідь), а потім швиденько ретирувались в невідомому напрямку)))) 
з.і. Жіночка, що "госцей" водила теж усміхалась))
А я подумала - якби мене друзі у Відні, наприклад, супроводжували і я б ходила ржала над перекладом слів як би то виглядало..

Поваги нам, розуму і миру!

1 коментар:

Vorchenok сказав...

Знайома історія :)
Році десь так у 2005 приїхали до моєї подруги мАсковські друзі, з якими вона познайомилась на Гоа. Ходила-водила вона їх по Києву цілий день, я десь на роботі була, увечері зустрічаємось - а Аня парує просто. Шо такоє - питаю. Та не впізнаю їх, каже вона. Були людьми на Гоа, а тут ходять і наче мавпи сміються з вивісок, тицяють пальцем, вишукують де на тротуарі папірець і збиткуються. Аня з 8-го класу живу у Австралії, того літа приїздила до Києва, так що про промивку мізків у школі можна не говорити. Хіба що про промивку свідомості життям у нормальному суспільстві.

У цьому ґаджеті сталася помилка
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Сторінки